Hoe je eenvoudig Google Docs kunt importeren naar WordPress (4 manieren)
Waarom Google Docs importeren naar WordPress?
Door ons team | Gecontroleerd door ons team | 28 augustus 2024 | Jij moet weten
Misschien vind je het handig om je berichten eerst in Google Docs te schrijven om je werkproces te verbeteren. Op deze manier kun je documenten maken, bewerken en samenwerken in Google Drive. Maar als je hiervoor kiest, is het importeren van die inhoud naar WordPress niet zo eenvoudig.
Als je probeert een Google Doc in WordPress te kopiëren en plakken, krijg je mogelijk veel ongewenste HTML-tags en soms verlies je zelfs alle oorspronkelijke opmaak.
In dit artikel laten we je zien hoe je eenvoudig Google Drive-documenten aan je WordPress-website kunt toevoegen. Met dit proces bespaar je tijd en zorg je voor consistentie in de opmaak en lay-out van je inhoud.
Methode 1. Gebruik van de Kopieer/Plak Methode (Snel en Gemakkelijk)
Als je liever blogs schrijft in Google Docs in plaats van de WordPress post editor, dan is dat mogelijk. Als je gastposts accepteert in WordPress, zou je zelfs kunnen vragen aan auteurs om hun werk als een Google Doc te sturen in plaats van hen toegang te geven tot het dashboard door gebruikersregistratie toe te staan in WordPress.
Maar wanneer het tijd is om het document vanuit Google Drive naar WordPress te importeren, kun je tegen enkele problemen aanlopen. Als je de tekst van de Google Doc rechtstreeks kopieert/plakt naar de WordPress editor, kunnen er extra tags worden toegevoegd, met name en tags.
Daarnaast kunnen er ongewenste regelafbrekingen ontstaan en kun je een deel van de oorspronkelijke opmaak van de Google Doc verliezen. Dit betekent dat je handmatig door elke post moet gaan om deze problemen op te lossen, wat veel tijd en moeite kan kosten.
Desalniettemin, laten we eens kijken hoe je eenvoudig Google Docs kunt importeren naar WordPress zonder opmaakproblemen of extra code. Volg gewoon de snelle links hieronder om direct naar de methode te gaan die je wilt gebruiken:
– Methode 1. Gebruik de Kopieer/Plak Methode (Snel en Gemakkelijk)
– Methode 2. Download de Google Doc als een Webpagina (Importeert Tekst en Afbeeldingen)
– Methode 3. Gebruik de Mammoth .docx Converter Plugin (Aanbevolen)
– Methode 4. Gebruik Wordable (Importeer Google Docs met één klik)
Methode 2: Download de Google Doc als een Webpagina (Importeert tekst en afbeeldingen)
Als je regelmatig Google Docs importeert naar WordPress, raden we je aan om de tijd te nemen om een WordPress plugin op te zetten die wordt genoemd in onze andere methoden.
Maar als je gewoon een enkel document wilt importeren, kun je altijd een andere webtool gebruiken om ervoor te zorgen dat het document schoon en klaar is voor gebruik.
Dit houdt meestal in dat je de tekst van je Google Doc kopieert naar een app van derden of een online service. Vaak worden hierdoor ongewenste tags en opmaakfouten verwijderd.
Vervolgens kun je de tekst kopiëren vanuit de tussenliggende app of online service en plakken in de WordPress blokeditor.
Dit is een omweg in plaats van een oplossing en de resultaten kunnen soms onvoorspelbaar zijn. Er is altijd een kans dat de gekozen tussenpersoon sommige fouten verwijdert en andere niet. Het kan ook zijn eigen code toevoegen, wat kan leiden tot veelvoorkomende WordPress-fouten.
Je hoeft echter geen nieuwe plugin of service in te stellen. Met dat in gedachten is dit een goede optie als je slechts een klein aantal Google Docs wilt importeren in WordPress.
Er zijn veel verschillende services die je kunt gebruiken, maar we raden aan om Grammarly te gebruiken.
Grammarly behoudt de opmaak van Google Docs goed terwijl ongewenste HTML-tags worden verwijderd. Het is ook een online service, dus je kunt er toegang toe krijgen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
Als extra bonus markeert Grammarly eventuele spelfouten, typefouten en leestekensfouten. Het kan ook suggesties doen om je schrijven te verbeteren door de toon te veranderen of verwarrende tekst te verduidelijken, waardoor het een geweldige grammaticatool is.
Op deze manier kun je de kwaliteit van je schrijven verbeteren voordat je het importeert in je WordPress-website. Houd er wel rekening mee dat Grammarly geen afbeeldingen ondersteunt, dus je moet eventuele afbeeldingsbestanden apart uploaden via de WordPress mediabibliotheek.
Als je nog geen Grammarly-account hebt, kun je naar de website gaan en op de knop ‘Get Grammarly It’s Free’ klikken.
Je kunt je dan aanmelden voor Grammarly met een bestaand Google-, Facebook- of Apple-account. Een andere optie is om je e-mailadres in te voeren en vervolgens een wachtwoord en gebruikersnaam aan te maken.
Nadat je een account hebt aangemaakt, kom je terecht in het Grammarly-dashboard. Om een Google Doc te importeren, klik je op ‘Nieuw’.
Dit opent de Grammarly-editor.
Open in een nieuw tabblad de Google Doc die je wilt importeren in WordPress en kopieer de volledige tekst. Je kunt deze inhoud vervolgens plakken in de Grammarly-editor.
Grammarly markeert eventuele problemen met je tekst en geeft aanbevelingen weer in het menu aan de rechterkant. Het is een goed idee om deze feedback door te lezen en je bericht te optimaliseren voordat je doorgaat naar de volgende stap.
Als je klaar bent om de Google Doc in WordPress te importeren, kopieer je de tekst in de Grammarly-editor.
Schakel nu over naar het WordPress-dashboard en open de post of pagina waarin je de Google Doc wilt importeren.
Daarna kun je de inhoud gewoon plakken in de content-editor.
Grammarly verwijdert ongewenste HTML-tags goed terwijl de opmaak van Google Drive behouden blijft. We raden echter nog steeds aan om de code van de pagina te controleren om er zeker van te zijn dat er geen problemen zijn.
Dit is heel eenvoudig te doen met de WordPress-code-editor, die rechtstreeks is ingebouwd in Gutenberg.
Om er toegang toe te krijgen, klik je gewoon op het pictogram met drie puntjes in de rechterbovenhoek van het scherm en selecteer je vervolgens ‘Code-editor’.
Nu kun je ongewenste HTML-tags of fouten uit de post verwijderen.
Wanneer je tevreden bent met hoe de pagina eruitziet, klik je op de knop ‘Bijwerken’ of ‘Publiceren’ om de inhoud live te zetten.
Er zijn andere tools die je hiervoor kunt gebruiken, zoals StripHTML, maar deze tool en vele andere die je online kunt vinden, verwijderen alle code en geven platte tekst terug.
Daarom raden we aan om Grammarly te gebruiken voor de beste resultaten bij het behouden van rijke opmaak.
Methode 3: Gebruik van de Mammoth .docx Converter Plugin (Aanbevolen)
Het kopiëren en plakken van Google Drive-documenten naar een tussenpersoonsservice zoals Grammarly is snel, maar het kan onvoorspelbare resultaten opleveren. Een andere optie is om het Google Doc-document te downloaden als een webpagina en vervolgens het bestand in WordPress te importeren.
Dit is meestal voorspelbaarder. En opnieuw hoef je geen aparte plugin of service te configureren.
Deze methode plakt ook eventuele afbeeldingen uit het oorspronkelijke Google Doc op de pagina of het bericht, samen met de tekst.
We raden echter aan om deze functie te negeren en in plaats daarvan afbeeldingsbestanden apart toe te voegen met behulp van de WordPress mediabibliotheek. Dit maakt het gemakkelijker om de afbeeldingen opnieuw te gebruiken op je WordPress-site.
Om een Google Doc te downloaden als een webpagina, open je het document in je Google Drive-account. Klik vervolgens op ‘Bestand’ in de werkbalk, gevolgd door ‘Downloaden’ en ‘Webpagina’.
Dit zal het Google Doc opslaan als een zip-archief. Het document zelf zal een HTML-bestand zijn en elke afbeelding zal als een apart bestand worden opgenomen.
Als je een Mac-gebruiker bent, zoek dan eenvoudigweg het bestand op je computer en klik er met de rechtermuisknop op of houd de Control-toets ingedrukt en klik erop. In het menu dat verschijnt, selecteer je ‘Openen met’ en vervolgens ‘Google Chrome’.
Als je ‘Google Chrome’ niet ziet als een optie, klik dan op ‘Andere …’ en kies vervolgens Google Chrome in het pop-upvenster.
Als je een Windows-computer gebruikt, klik dan met de rechtermuisknop op de map en selecteer ‘Alles uitpakken’. Klik vervolgens met de rechtermuisknop op het .html-bestand en selecteer ‘Openen’, gevolgd door ‘Google Chrome’.
Dit opent een HTML-versie van je Google Doc in een nieuw tabblad met alle juiste opmaak en afbeeldingen. Je kunt nu doorgaan en deze inhoud kopiëren.
Met dat gedaan, ga naar het WordPress-dashboard en open de pagina of het bericht waar je de inhoud wilt toevoegen.
Je bent nu klaar om het Google Doc in WordPress te plakken.
Meestal blijft de opmaak op zijn plaats, maar het is nog steeds een goed idee om de code van het bericht te controleren op eventuele fouten. Je kunt de WordPress-code-editor openen door hetzelfde proces te volgen zoals hierboven beschreven.
Als je afbeeldingen wilt gebruiken in de pagina of het bericht, kun je ze nu handmatig toevoegen met behulp van de WordPress mediabibliotheek. Voor stapsgewijze instructies kun je onze handleiding raadplegen over het toevoegen van afbeeldingen in de WordPress blokeditor.
Wanneer je klaar bent om het document te publiceren op je WordPress-blog, klik je eenvoudig op de knop ‘Bijwerken’ of ‘Publiceren’.
Methode 4: Gebruik Wordable (Importeer Google Docs met één klik)
Als je veel Google Docs wilt importeren in WordPress, dan is het zeker de moeite waard om een aparte plugin te installeren.
We raden de Mammoth .docx converter aan, omdat deze alle opmaak en afbeeldingen van een Google Doc overneemt en ze omzet in foutloze HTML-code.
Als de Google Doc afbeeldingen bevat, zal Mammoth deze automatisch importeren in WordPress. Dus dit is ook een goede keuze als je afbeeldingen wilt overzetten.
Let er wel op dat Mammoth de oorspronkelijke bestandsnaam van de afbeelding gebruikt, dus je wilt de afbeeldingen misschien hernoemen voordat je ze aan de Google Doc toevoegt en de import start.
Nadat je dit hebt gedaan, moet je de Mammoth-plugin installeren en activeren. Als je hulp nodig hebt, bekijk dan onze handleiding over hoe je een WordPress-plugin installeert.
Om een document te importeren met Mammoth, begin je met het openen ervan in je Google Drive. In de werkbalk selecteer je ‘Bestand’.
In het vervolgkeuzemenu dat verschijnt, klik je op ‘Downloaden’ en vervolgens op ‘Microsoft Word (.docx)’. Je hoeft dit document niet te openen, dus je hebt geen Microsoft Word nodig.
Google zal het bestand nu downloaden naar je computer als een .docx-bestand.
In het WordPress-dashboard open je de pagina of het bericht waarin je de Google Doc wilt importeren. Direct onder de editor zie je een nieuwe sectie Mammoth .docx converter.
Je kunt nu op de knop ‘Bestand kiezen’ klikken.
In het pop-upvenster selecteer je je .docx-bestand en klik je vervolgens op ‘Openen’.
Mammoth zal nu alle inhoud van de Google Doc importeren. Standaard zal Mammoth deze inhoud weergeven in de ‘Visuele’ weergave, die vergelijkbaar is met hoe het eruit zal zien op je website.
Als je de code wilt controleren op fouten, klik dan eenvoudigweg op de knop ‘Raw HTML’.
Je kunt nu eventuele wijzigingen aanbrengen in de HTML van het bericht.
Als je tevreden bent met hoe de inhoud eruitziet, kun je deze toevoegen aan de pagina of het bericht door op de knop ‘Invoegen in editor’ te klikken.
Mammoth zal nu doorgaan en de inhoud toevoegen aan de hoofdeditor van het bericht. Als je tevreden bent met hoe het eruitziet, klik dan op ‘Publiceren’ of ‘Bijwerken’ om de inhoud live op je website te zetten.
Over de redactie
Wil je veel Google Docs importeren in WordPress?
Je hebt misschien een team van schrijvers die allemaal Google Drive gebruiken of posts accepteren van gastbloggers. Misschien heb je zelfs een hele catalogus met Google Docs die je wilt importeren in een nieuwe WordPress-website.
Als je tientallen of zelfs honderden documenten moet overzetten, kun je Wordable gebruiken. Deze service stelt je in staat om precies in te stellen hoe Wordable de tekst, afbeeldingen, video’s en meer van Google Docs importeert.
Nadat je de eerste import hebt gemaakt, kun je je instellingen opslaan als een sjabloon. Hiermee kun je in de toekomst met één klik andere Google Docs overzetten, wat je veel tijd bespaart.
Met het gratis Wordable-abonnement kun je 5 documenten per maand importeren, zodat je de service kunt uitproberen voordat je een abonnement neemt. Als je meer documenten wilt verplaatsen, kun je upgraden naar een van de premium Wordable-abonnementen.
Verbind Wordable met je WordPress-website
De makkelijkste manier om Wordable met je WordPress-website te verbinden, is door de Wordable-plugin te installeren en activeren. Als je hulp nodig hebt, bekijk dan onze handleiding over het installeren van een WordPress-plugin.
Na activering ga je naar Instellingen » Wordable in het WordPress-dashboard.
Als je al een Wordable-account hebt, kun je nu op ‘Klik hier om verbinding te maken met je Wordable-account’ klikken.
Dit opent een pop-up waarin je je Wordable e-mailadres en wachtwoord kunt invoeren.
Als je geen Wordable-account hebt, klik dan in plaats daarvan op de link ‘Nu aanmelden’. Dit opent een nieuwe browser tab waarin je ‘Aanmelden met Google Drive’ kunt selecteren.
Wordable heeft toestemming nodig om je Google Drive-bestanden te bekijken, bewerken, maken, verwijderen en downloaden.
Om deze toestemming te verlenen, vink je eenvoudig alle vakjes aan op de pagina ‘Wordable wil toegang tot je Google-account’. Klik daarna op de knop ‘Doorgaan’.
Nadat je een account hebt aangemaakt, stuurt Wordable een e-mail naar je Google-adres.
Open de e-mail en klik vervolgens op de volgende link: ‘Bevestig nu je account e-mail om aan de slag te gaan.’
Ga vervolgens naar de Instellingen » Wordable pagina in het WordPress-dashboard en selecteer ‘Klik hier om verbinding te maken met je Wordable-account’.
Vernieuw daarna eenvoudigweg je WordPress-dashboard. Je zou nu een knop ‘Exporteer je eerste document’ moeten zien, wat betekent dat WordPress is verbonden met je Wordable-account.
Selecteer een Google Drive-document of -map
Om een document te importeren, klik je op de knop ‘Exporteer je eerste document’. Dit opent je Wordable-account in een nieuwe browsertab.
Je volgende taak is het vinden van het document of de map die je wilt importeren.
Als je een map selecteert, kun je nog steeds precies kiezen welke Google Docs je wilt overzetten en welke je wilt negeren, zodat je niet verplicht bent om de hele map te importeren.
Als je naar een map wilt zoeken, open je eenvoudigweg het dropdown-menu naast je e-mailadres en selecteer je ‘Mappen’.
Typ daarna de naam van het bestand of de map in het zoekveld. Een andere optie is om de link van het item direct in het zoekveld te plakken.
Om een document aan de importwachtrij toe te voegen, klik je op de ‘Importeer’-knop ervan.
Na een paar momenten verschijnt het bestand in het ‘Documenten’-gedeelte. Om meer documenten aan de wachtrij toe te voegen, herhaal je gewoon hetzelfde proces hierboven beschreven.
Als je een map aan de importwachtrij wilt toevoegen, klik je op de ‘+ Bron’-knop ervan.
Je ziet nu alle Google Docs die zich in die map bevinden.
Daarna is het tijd om precies te kiezen welke bestanden je wilt exporteren vanuit je Google Drive-account. Voor elk bestand klik je eenvoudig op de ‘Exporteer’-knop ervan, waardoor het document aan de exportwachtrij wordt toegevoegd.
Configureer de export van Google Docs
Als je tevreden bent met de exportwachtrij, is het tijd om je export te configureren. Bijvoorbeeld, Wordable kan YouTube-links omzetten in ingesloten video’s, afbeeldingen optimaliseren, nofollow-attributen toevoegen aan Google Docs-links en meer.
Om te beginnen, klik je op de knop ‘Exportopties’.
Wordable doet goed werk bij het importeren van Google Docs in WordPress, maar het is nog steeds verstandig om de geïmporteerde inhoud handmatig te controleren voordat je deze publiceert.
Met dat gezegd, raden we aan om de ‘Publicatiestatus’ in te stellen op ‘Opslaan als concept’.
De plugin gebruikt standaard de klassieke WordPress-editor.
We raden echter aan om in plaats daarvan de moderne blokgebaseerde editor te gebruiken, dus open het dropdown-menu ‘Editor’ en kies ‘Gutenberg’.
Opmerking: Als je dit instelt op ‘Classic’, zal Wordable het document importeren in een nieuw klassiek blok binnen de blokeditor, tenzij je het volledig uitschakelt. Voor meer informatie over dit onderwerp, bekijk onze handleiding over hoe je de klassieke editor kunt behouden.
Standaard voert Wordable enkele basisopruimingen uit, waarmee meestal de meeste HTML-tags en fouten worden verwijderd. Er zijn echter nog veel meer opties die je kunt aanpassen.
In deze handleiding behandelen we enkele van de belangrijkste instellingen, maar je kunt meer leren over elke instelling door er met je muis overheen te bewegen en de tooltip te lezen die verschijnt.
Als je langere documenten schrijft met veel koppen, wil je misschien beginnen met het inschakelen van de schuifregelaar ‘Inhoudsopgave’. Dit maakt een inhoudsopgave met behulp van de koppen in de Google Doc.
Nadat je deze schuifregelaar hebt ingeschakeld, kun je kiezen welke koppen Wordable aan de inhoudsopgave zal toevoegen met behulp van het dropdown-menu ‘Diepte’. Je kunt ook kiezen tussen genummerde en opsommingstekens met het dropdown-menu ‘Lijststijl’.
Als je een affiliatemarketingwebsite beheert of regelmatig linkt naar externe websites, is het meestal een goed idee om deze links als nofollow te markeren. Een nofollow-link vertelt zoekmachines om geen linkautoriteit door te geven aan de website waarnaar je linkt.
Om alle Google Docs-links als nofollow te markeren, schakel je de volgende schuifregelaar in: ‘Pas het nofollow-attribuut toe op alle links’. Je kunt ook de schuifregelaar ‘Open links in een nieuw tabblad’ inschakelen, omdat dit bezoekers op je website houdt.
Als je document links bevat naar Instagram- of YouTube-content, kan Wordable proberen deze inhoud om te zetten in ingesloten media.
Om deze functie te gebruiken, schakel je de schuifregelaar ‘Vervangbare ingesloten links’ in.
Als je Google Doc afbeeldingen bevat, raden we aan naar het gedeelte ‘Afbeeldingen’ te scrollen. Hier kun je instellen hoe Wordable die afbeeldingen weergeeft.
Bijvoorbeeld, je kunt het dropdown-menu ‘Standaard afbeeldingsuitlijning’ openen en wijzigen hoe Wordable afbeeldingen uitlijnt in de WordPress-blokeditor.
Wordable kan ook de eerste afbeelding van de post gebruiken als de ‘uitgelichte afbeelding’, dit is de voornaamste afbeelding van de post. Uitgelichte afbeeldingen verschijnen vaak naast de kop op je homepage en kunnen ook op sociale media verschijnen.
De meeste populaire WordPress-thema’s hebben ingebouwde ondersteuning voor uitgelichte afbeeldingen, dus het is een goed idee om de schuifregelaar ‘Gebruik uitgelichte afbeelding’ en ‘Standaard naar de eerste afbeelding’ in te schakelen.
Als je de uitgelichte afbeelding liever handmatig instelt, kun je de schuifregelaar ‘Gebruik uitgelichte afbeelding’ uitschakelen.
Grote afbeeldingen kunnen je website vertragen, wat de bezoekerservaring kan schaden en zelfs je zoekmachine rankings kan schaden. Daarom is het geen goed idee om afbeeldingen van Google Drive te importeren zonder ze te optimaliseren.
Voor de beste resultaten raden we aan om je afbeeldingen te optimaliseren voordat je ze aan je Google Docs toevoegt. Op die manier heb je volledige controle over het proces, zodat je de grootte van je afbeeldingen kunt verkleinen zonder kwaliteit te verliezen.
Voor meer informatie, bekijk onze handleiding over het optimaliseren van afbeeldingen voor webprestaties.
Als je dat liever hebt, kan Wordable je afbeeldingen automatisch optimaliseren tijdens het importproces. Als je deze automatische optimalisatie wilt proberen, klik dan om de schuifregelaar ‘Afbeeldingen comprimeren’ in te schakelen.
Je kunt vervolgens kiezen of Wordable lossless of lossy compressie moet uitvoeren. Lossless is een betere keuze als je de beeldkwaliteit wilt behouden, terwijl lossy meer ruimte bespaart maar mogelijk wat kwaliteit verliest.
Er zijn meer instellingen die je kunt bekijken, maar dit zou genoeg moeten zijn om de import te configureren.
Als je tevreden bent met de wijzigingen die je hebt aangebracht, klik dan op ‘Nu exporteren’.
Op dit punt kun je de instellingen opslaan als sjabloon die je kunt toepassen op toekomstige imports.
In de volgende afbeelding hoeven we alleen maar op ‘One Click Export’ te klikken om het sjabloon toe te passen en het document te importeren.
Dit kan je veel tijd besparen, vooral als je dezelfde instellingen steeds opnieuw gebruikt.
Om een sjabloon te maken, typ je een titel in het veld ‘Sjabloonnaam’ en klik je vervolgens op de knop ‘One-Click Exports inschakelen’.
Als je geen sjablonen wilt gebruiken, klik dan in plaats daarvan op de volgende link: ‘Ik zie deze pagina liever elke keer’.
Wat je ook klikt, Wordable begint met het exporteren van het Google Document.
Na een paar momenten ga je naar Berichten » Alle berichten in het WordPress-dashboard en je ziet het Google Doc als een nieuw concept.
Om meer Google Drive-documenten in WordPress te importeren, volg je eenvoudigweg hetzelfde proces hierboven beschreven.
We hopen dat dit artikel je heeft geholpen te leren hoe je gemakkelijk Google Docs kunt importeren in WordPress. Je wilt misschien ook kijken naar hoe je wiskundige vergelijkingen kunt schrijven in WordPress en onze lijst met beste Google Maps-plugins voor WordPress.
Als je dit artikel leuk vond, abonneer je dan op ons YouTube-kanaal voor WordPress-videohandleidingen. Je kunt ons ook vinden op Twitter en Facebook.
Lezer interacties
Wij zijn een team van WordPress-experts met meer dan 16 jaar ervaring in WordPress, webhosting, e-commerce, SEO en marketing. We begonnen in 2009 en zijn nu de grootste gratis WordPress-bron in de branche. Veel mensen verwijzen naar ons als de Wikipedia voor WordPress.
Ontvang nu GRATIS toegang tot onze toolkit – een verzameling van producten en bronnen die elke professional zou moeten hebben voor WordPress!
Laat een reactie achterAnnuleer reactie
Hey daar!
We hebben een geweldige manier gevonden om onze berichten offline te schrijven en vervolgens te importeren in WordPress. We gebruiken nu Google Docs en de Mammoth docx converter plugin. Het schrijven van berichten duurt soms langer en offline werken helpt ons om minder internetdata te gebruiken. We zijn echt blij met deze 4 manieren om documenten vanuit Google Docs te importeren.
Ik heb persoonlijk de Mammoth .docx Converter Plugin gebruikt om meer dan 100 berichten vanuit Google Docs naar WordPress te importeren voor mijn 3 websites. Het werkt heel goed met de opmaak en geeft geen fouten. Ik wilde gewoon delen wat ik gebruik.
Bedankt, Syed en het WPBeginner team! Jullie zijn een geweldige hulp!
Zijn er andere alternatieven voor de Mammoth Docs Converter? De plugin is al een tijdje niet bijgewerkt.
Als we andere alternatieven vinden die we aanbevelen, zullen we zeker delen.
Groetjes,
Ons
Belangrijkste zijbalk
Bedankt dat je ervoor hebt gekozen om een reactie achter te laten. Houd er rekening mee dat alle reacties worden gemodereerd volgens ons reactiebeleid en dat je e-mailadres NIET zal worden gepubliceerd. Gebruik alsjeblieft GEEN zoekwoorden in het naamveld. Laten we een persoonlijk en betekenisvol gesprek hebben.
Naam*
E-mail*
Reactie*
Geen nieuwe reacties ontvangenAlle nieuwe reactiesAntwoorden op mijn reactiesStuur mij een e-mail als er nieuwe reacties zijn. Je kan ook inschrijven zonder een reactie achter te laten.
Belangrijke links voor je website
Ontvang verse inhoud van WPBeginner
Het ultieme WordPress Toolkit
Ontvang GRATIS toegang tot onze toolkit – een verzameling van WordPress-gerelateerde producten en bronnen die elke professional zou moeten hebben!
– Hoe je het WordPress-navigatiemenu kunt repareren dat onder de adminbalk verschijnt
– White Labeling Ecommerce uitgelegd voor beginners
– Maak kennis met OnePageGA: Google Analytics-rapporten worden eenvoudig gemaakt
– Hoe je WordPress-beheerderspictogrammen kunt toevoegen of wijzigen (2 eenvoudige methoden)
– 110+ Nonprofit Marketing Statistieken en inzichten die je zou moeten kennen
– 30 “bewezen” manieren om geld te verdienen met bloggen met WordPress
– Hoeveel kost het echt om een WordPress-website te bouwen?
– Gratis opname: WordPress Workshop voor beginners
– Welke is de beste WordPress Popup-plug-in? (Vergelijking)
– 5 beste WordPress E-commerce-plug-ins vergeleken
– Hoe maak je op de JUISTE MANIER een e-mailnieuwsbrief (stap voor stap)
– Hoe je je blog op de juiste manier kunt verplaatsen van WordPress.com naar WordPress.org
– Hoe je WordPress op de juiste manier kunt verplaatsen naar een nieuw domein zonder SEO te verliezen
– Hoe je kunt overschakelen van Blogger naar WordPress zonder ranglijsten te verliezen
– Hoe je op de juiste manier kunt overschakelen van Wix naar WordPress (stap voor stap)
– Hoe je op de juiste manier kunt verhuizen van Squarespace naar WordPress
– Hoe je WordPress kunt verplaatsen naar een nieuwe host of server zonder downtime
– Beste WooCommerce-hosting (vergelijking)
– De waarheid over gedeelde WordPress-webhosting
– Wanneer heb je echt beheerde WordPress-hosting nodig?
– HostGator Review – Een eerlijke kijk op snelheid en uptime
– SiteGround Reviews van 4.975 gebruikers en onze experts
– Bluehost Review van echte gebruikers + prestatiegegevens
– Waarom je meteen moet beginnen met het opbouwen van een e-maillijst
– Waarom is WordPress gratis? Wat zijn de kosten? Wat is de catch?
– Wat is het verschil tussen een domeinnaam en webhosting? (Uitgelegd)
– WordPress.com versus WordPress.org – Welke is beter? (Vergelijkingsgrafiek)
– Hoe je WordPress op de juiste manier kunt verplaatsen van HTTP naar HTTPS (Beginnersgids)
– Hoe je een website kunt coderen (volledige beginnersgids)
Gratis Hulpmiddelen
– Over ons
– Onze redactionele normen
– Ontmoet ons beoordelingsteam
– Pers en merkmiddelen
– Neem contact op met ons
– Privacybeleid
– Gebruiksvoorwaarden
– FTC-openbaarmaking
– Gratis blogopzet
– Groeifonds
Belangrijke bronnen voor WordPress-gebruikers
– Bedrijfsnaam Generator
– WordPress Thema Detector
– SEO Zoekwoord Generator
– Kop Analyzer
– Website SEO Analyzer
– E-mailhandtekening Generator
– Meer dan 27 gratis zakelijke tools
Onze Merken
– Onze WordPress cursussen
– Onze WordPress woordenlijst
– Onze beoordelingen van WordPress producten
– Onze aanbiedingen voor WordPress
– Onze WordPress SEO tips
– Onze tips voor WordPress beveiliging